נתבקשתי לאפיין ולעצב מיני סייט עבור חברת ישראכרט המציג פיצ׳ר חדש.
המיניסייט מציג באנדלים לעסק קטן במגוון תחומים כגון פרסום מבוסס דאטה, מימון ואשראי, סליקה מכל מקום, מערכות מתקדמות לניהול פיננסי ועוד…
שפת העיצוב הינה השפה החדשה של האפליקציה של ישראכרט שהיא שונה לחלוטין משפת העיצוב של האתר הראשי.
המטרה
מטרת המיניסייט הינה להציג את הפיצ׳ר החדש שהוא היועץ העסקי ולהביא לידים באמצעותו.
על ידי שאילת 4 שאלות מכוונות היועץ הרובוטי מתאים לבעל העסק את החבילה המתאימה לו.
הבעיה
העיצוב אינו מוכר ושונה מאוד מהשפה של האתר ולכן עלול לפגוע באמינות. בנוסף, לא הרבה אנשים אוהבים לענות על שאלונים מכיוון שהרבה פעמים זה ארוך ומתיש ואף אחד לא מבטיח שבסוף נקבל משהו שבאמת מתאים. ואף יותר מזה, בסוף השאלון המשתמש צריך להשאיר פרטים על מנת שיועץ עסקי אנושי יחזור אליו.
האתגר
המשתמש אינו אוהב לעבור דרך ארוכה עד ליעד במיוחד כשאין הבטחה שזה מתאים לו, האתגר פה הוא איך נגרום למשתמש להנות מחוויית השאלון וליצור מחוייבות עד לסוף השאלון שבסופו אף ישאיר פרטים.
הפרסונה
מוניקה, בעלת עסק לממתקי בטון.
בעלת דוכן קבוע בכל יום שישי בקניון וחנות אינטרנטית.
מתן חוויה טובה על ידי עיצוב מסך נקי עם שאלה אחת ברורה ותשובות ברורותבולטות ומאויירות מה שמוסיף לחוויה. ישנו בר התקדמות מובן ואפשרות לחזור חזרה לשאלה הקודמת או לתחילת השאלון. השאלון הינו קצר ולא מייגע עם כמות הקלקות מינימליות.
02
הצגת החבילה בצורה ברורה וקלילה במקביל טופס השארת פרטים ליצירת קשר עם פרטי החובה בלבד.
03
קבלת פידבק על סיום התהליך ומה יקרה עכשיו (נציג יחזור אליך בהקדם). בנוסף האיור המשמח אשר ״חוגג״ את השלמת התהליך נותן קריצה נעימה.